tisdag 16 oktober 2012

The difference between who you are and who you want to be, is what you do.

Idag, har jag och Malena varit utomordentligt duktiga. Från 9,30 till 18 har vi suttit och skrivit och analyserat våra undersökningsresultat. Vi kom ganska långt men hjälp, vad varje liten mening kräver diskussion och eftertänksamhet för att bli bra.

Så efter skrivandet drog jag direkt till gymmet. Och altså, jag ska berätta för er, idag pumpade energin i varje liten del av kroppen och jag var fylld av glädje!! Så underbart härligt att få träna idag. Jag älskar att träna!! Så himla mycket, det är något av det bästa jag vet!
Massor av mänskor var idag och tränade så fick ändra min träning lite efter vilka maskiner som var lediga.
Det blev: 30 min löpning (10km/h), 10 min crosstrainer (nivå 10), 5 min på "skidmaskinen" (nivå 10) och efteråt axelträning och magträning. HÄRLIGT!!



Såhär ser dagarna ut för mig just nu..

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Jensku sa...

Oj vilken jättebra rubrik! Nödvändigt tänkvärt för mej verkligen! Första gången jag tittar i din blogg och verkar inspirerande och fin!