fredag 13 november 2009

Tack för uppfinningen av hårfärg, men dock inte alltid

Näämen dehär gick ju bra, tvättade just hårfärgen ur mitt hår, och gissa nu om inte de var nåt fel på själva medlet, min utväxt blev blond,YESS!! tack för det Préférence Récital Tahiti brun hårfärg för min blonda utväxt..
jag har ju använt denhär hårfägen säkert ett år tibax och det har blivit ett bra brunt/svart resultat varje gång förutom denna.. man kan bli så stressad!
nu får jag åka å köpa ny hårfärg för ett nytt försök! Det är ju trots allt fredagen den 13:de, se bara.. vad händer näst?

Eller ska jag blondera håret å bli blondie? njää jag håller mig vid mitt svarta hår :)

Snart kommer mina två systrar hit på besök, ska fråga om dom gillar mitt hår :p
Sen blir det kanske Idol tittande hos A om det nya hårfärgsförsöket tillåter mig. Pusshej.


Inga kommentarer: