fredag 27 november 2009

bussigt

Jaa det blev en snabbis ti jakobstad nu, hih ganska kul måst ja sej att sätta sej i bussen bara för att fara några timmar till jakobstad, käära jakobstad .. ja visst kan man sakna bullshitstaden men ja tycker den e mysi å trevlig, man vet ju nästan vem alla är, kanske också därför så mycke prat i liten stad :)
Men jag får ju se nära å kära såhär passlit till lillajul så jag tycker det är värt det!
Bussen avgick 20.40 å väntas vara i jeppis halv 11,. de ju nästan mitt i natten!? :D är van men tidiga kvällar nu efter att jag är på praktik, så trött hela tiden. Imårgon far jah tillbaka på dagen, ska jobba lite på julmarknaden då och sen får vi sen om de händer nå på kvällen, ska ju jobba på söndan också där såå. Kom dit vettja å köp barnböcker av mej! :D

De såå möööörkt! ser ju inte ut heller, men min dator lyser upp bussen, som dessutom snart e slut på acku. grr..
Jag har sjuk hals, vill ha finrexin så ja blir frisk och kan sluta störa Sara om nätterna. Hih hon tycker jag är jobbig när jag är förkyld =P

NU måste jag avsluta dethär före datorn slår av. Ha en suuuuupärbra lillaJUL!

Inga kommentarer: