torsdag 19 november 2009

Beauty

Jag är på strålande humör idag! även om jag inte somnade förrän sent igår, det lixom bara gick runt en massa tankar i huvudet på mej och jag fick inget lugn.

Hursomhelst är min tentskrivning färdig nu, får se sendå om man får godkänt men det är nästa problem. =)

Kollade på lite frisyrer och sådäär, och så kom jag på, nu ska jag se vilka kändisar som är snyggast, och det är helt klart domhär, förstos kanske jag har glömt bort nån men dehär tycker jag är mer en perfekta..


Konstit, va e upp me att vi typ har lan här nu =D, malena sitter bredvid mej och skriver tent för fullt, kim och simon sitter på sina datorer i soffan och Anne yrar omkring. Jamenar klockan är ju inte enns 12, och alla här är lediga, varför sover man inte? Nämen det är faktist rätt skönt att ha hela dagen framför sej :) vad nu?

Inga kommentarer: