onsdag 18 november 2009

pust!

Tjohoo, nu just kom jag hem från wsc (gymmet) , jag tog en halvtimmes magworkout och Body Combat, sjukt kul! Jag gav 110 % och nu är jag ursvulten! =) sweet. Hade tänkt ta mej ett bubbelbad i vår jacuzzi men jag tror jag skulle somna i ett varmt bad just nu så jag tog en dusch bara. Så vad ska jag äta nu då? Kanske det blir en tonfiskburk på GI bröd och såklart min proteindrink, så kanske jag får tillbaka mina krafter!:) next blir väl bara att ta de lungt och se på nått avsnitt av HowIMetYourMother och kanske nån film, jaa det låter som det bästa alternativet för ikväll.

2 kommentarer:

Kennet sa...

du verkar ha bra koll på din diet och träning! Kul :)
mvh
Kennet

Sabina sa...

Oj tack, jaa ja försöker hålla koll på hur jag tränar och vad, men dieten är lite från och till :)