söndag 15 november 2009

Drag me to hell

Äntligen i Vasa, resan hit kändes som att vara i evigheter, men lyckligtvis inträffade ingen olycka.
Hade tänkt mig och träna men eftersom jag är fortfarande förkyld vilar jag idag och far imorgon.

Jag och Anne i bilen :)


Kom på att det är ganska dystra tider just nu, vanliga influensatider, svininfluensan och mörkret som infaller bara tidigare och tidigare på dagen. Men iallafall slapp en nära person till mig hem från sjukhuset idag efter att ha varit där i 4 dagar, men fortfarande ligger två och får vård som bäst, vill att de ska bli friska och slippa hem.. nuu :( är inte van att mittiallt så många nära till mig ligger på sjukhus.

Kim lackar naglarna och malena håller på lacka mina naglar haha (vid netti i fredags)


Ljus i mörka tider är mysit.

Nu ska vi strax kolla filmen Drag me to hell, hoppas den är bra.

Inga kommentarer: