onsdag 18 november 2009

ny dag då ..

Gårkvällen blev riktit trevlig, hela klassen satt och skrattade,diskuterade och hörde på julmusik, såå mysit :)
mot slutet hade vi charader med två lag och det blev oavgjort,så ingen behövde bli lessen i ögat ^^ efter det for vi till Oliver's Inn, det var ganska lite folk där så vart man en kollade såg man bara människor från min klass haha. Men heelt bra där endå, for hem en 12 tiden och vaknade nu 11 :o VARFÖR måste jag sova så länge? kan man bara inte stiga upp efter 8 timmars sömn?
Här är några bilder från igår ..
Några från min klass på denhär bilden :) Och på den andra bilden är tagen från Oliver's Inn, Anne, jag och Malena.


Olivers Inn DJ:n Hannes. Och här är Anne och jag.

Ytterligare en pose bild på oss, haha


Nu måste jag sätta igång men tentskrivningen AGAIN! så tråkit å tungt!! Men snaart är det freedag och då ska vi och höra på Lorentz och M Sakarias vid Fontana! Det ska bli kuuul! :)

Inga kommentarer: