torsdag 26 november 2009

sliten

Nu strax blir det sängdax men tänkte skriva en kort blogg först..
Idag har jag som de andra dagarna varit på min praktikplats 8-15, cyklade hem, skrev tent, gick och handlade, skrev färdigt min tent och skickade in den, cyklade till gymmet, tränade 1,5 h, cyklade hem och nu har jag duschat och ätit, är dödstrött! har varit trött hela veckan, kanske beror på de långa ovanliga dagarna?
Men imåron är det freeedaaag, skönt! efter praktikarbetet elr vad jag nu ska kalla det? arbete? nåjaa.. måste jag börja med min nästa tent som skall in på måndag!! sen jobba några timmar och sen blir det att åka hem till jeppis för natten :) fun! Hoppas på en riktit superbra dag imåron, trots att jag är trött nu är jag på såå bra humör! hih! och såå är det ju lillajul på lördan! hoppas på en bra lillajuls morgon :) det blir väl vad man gör det till? jadå.



Godnatt!


Inga kommentarer: