söndag 15 november 2009

Mina nerver testas!!

Goooooood vad ja fick i nerve nu!!! cirka 5 av mina senaste inlägg raderades i misstag just.. huuuh andas andas.. Nåjaaa jag får väl börja på nytt nudå..
I Lördags blev en helt bra dag, lekte med Anne och Malena, vi var på café och var till gamla hamn och tog några bilder.




Senare på kvällen kom också Sara, Joakim, Kim och Simon hit. Vi satt och pratade stunt och så kom någon av oss på den goda idén om att vi skulle leka charader, det var kul men jag tror vi var för bra på det eftersom ingen behövde göra bort sej speciellt länge :D

Sen for vi till netti men där blev man stressad efter 30 minuter eftersom man inte kunde gå och att fyllon tror deras prat är intressant.. så sen for jag,S, A och J på gaturally några varv men det var ju inte heller speciellt spännande haha!
Så en 1 tiden for jag hem och kröp under täcket och kollade HowIMetYourMother, bästaste serien EVER!!
Skönt med en nykter och lugn helg :)



1 kommentar:

Anonym sa...

snygga bilder:)