måndag 16 november 2009

snart snart

Kollade igenom Nelly, Zoovillage, Skotrend och H&M online, ville hitta ett par snygga festskor men jag föll inte riktit för nå av vad dom hade att erbjuda, hittar bättre vid Bianco här i Vasa tror jag. men uuh domhär två festklänningarna vill jag bara haa! Båda är från Nelly.com! Den första Tadhiela Hard Rib Whyred 384.50, den andra Sarah Vest Dress French Connection 128.50 euro,. nån som vill sponsorera mej? ^^


Meen hursomhelst, närmar det sig PÄÄMS 18 år dag! wuui va de najsit! (Då skulle jag kunna ha nån av domdär klänningarna, de sku ju vara det bästa!! Men nu har jag ju inte det :( ) man börja tveka där ett tag på om den dagen skulle komma även om hon redan i flera år har sett ut som myndig men see bara, snart är det på riktit! =D Dåå ska det firas ja då ska det firas .. la lalla lal alal la!



Uuups nej nu blir klockan mycket, har ju faktist skoldag imorgon som omväxling, men bara från 9-12, helt chill. Bajjdå.

Inga kommentarer: