onsdag 25 november 2009

home sweet home

superkul att vara på praktik vid ett dagis men det är rätt så krävande när man inte är van att vara med barn, jag har ju inte några småsyskon och inte heller många barn i min släkt. Men det är skojjigt!:) Tog en powernap efter jag hade slutat för dagen och ätit min pyttipanna, nu sitter jag yrvaken och skriver blogg..
Ska klockan 19.oo på bodycombat, det blir såå kuL! det är det bästa!
Å sen ska jag tidit och sova, försöka iallafall.
Snart är det lilla jul, men var är julfeelisen? och snart fyller pääm å efter det fyller jaag OCH SNART är det jullov, de e ju endast det bästa för då får jag vara hemma, se familjen och vänner och okända.. wihii.. jag äälskar julen, varmt, mysigt, kärleksfullt, choklad, ljus ..

men nu måste jag laga lite skolarbeten före combaten.

Inga kommentarer: