fredag 19 februari 2010

träning



Nu är jag så trött som jag bara kan vara i mina muskler! Var på gym med J , sprang en timme och sen tränade magen och armarna. Det var trevligt med lite omväxling och vara vid Fitness :) Diskuterade lite zumba med Jeija och nu på samma gång ska jag rekommendera ALLA att fara på zumba vid FC, helt klart den bästa Zumban. Synd nog så wsc´s zumba går inte att jämnföra liiite heller med FC´s.. Jeijas Zumba is the shit! Dessutom drar J och I från FC Zumba i runebergssalen på söndag klockan 14.00, be there! (gratis)
Och så behöver jag nya träningsskor också, eller vill ha kanske det heter. Och ett par nya springskor också. Ge mej, tack! :) Måste köpa en ny pulsmetare också, den jag har är så dålig.
Nu ska jag börja fixa mej för kvällen! Charååå!

Inga kommentarer: