söndag 14 februari 2010

Love day


Filmen Valentine´s Day var tråkig, inget att rekommendera som jag gissade före. Den var okej men den saknade lixom point och jag tyckte alla hade så konstiga roller. Neeh inget att lägga pengar på. Men det var ju däremot trevligt att umgås med mina vänner under filmen :) (ursäkta för vårt ljud ni som var på samma visning som oss) heh. åtminstone jag och lotta talade oss nästan igenom hela filmen :D
Men nu är jag hemma och ska sätta igång att laga ett föredrag om kommunen Jakobstad som jag ska håll imorgon mårn. Tråkigt värre slut på min allahjärtansdag.. suck Kanske det händer nått roligt ennu? :P
Imorgon bär det av till Vasa tillbaka. Ska följa pappas träningsprogram denhär veckan nu till att börja med.. har så fruktansvärt sjuka baklårsmuskler från igår att det bara tar emot när jag går. Men det är så det ska vara, då känns det skönast och det känns att man har gjort något. :)
Sov gott och tack för idag :)

Inga kommentarer: