onsdag 24 februari 2010

home again

Kom just hemhem, tog bussen med Sarro, jag tror inte folk gillar när åtminstone jag tar buss eftersom jag talar lite för mycket och högt, speciellt i bussar men det är för att det är så tyst och man glömmer bort att man inte är ensam där.. jag och Sarro hade nog våra funderingar idag :P
Nu ska jag ta det lite lungt och packa upp mina sjukt tunga väskor och ikväll klockan 19.45(?) ska jag på Zumba till Fitness! det blir skoj! :) länge sen sist jag var på Zumba.

Jag hatar denna kyla! Det är absolut inget bra för mitt hår, så totalt electriskt! fyyyyy vad jag hatar electriskt hår! Och mitt shampoo och balsam från Hair Fashion som det låss stå på etiketten att det motverkar statiskt hår, yeah right!
Nu ska jag testa att äta krossad banan som har varit i frysen :D haha ja vet det låter knasit, men malena och kim sa igår att det är gott.. ska nu avgöra om det stämmer. Ha en fortsatt bra dag! :)

Inga kommentarer: