måndag 8 februari 2010

Lite faktaskit om mej :)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Gick på 3:an, lekte med Barbie och byggde kojjor, spelade fiol,..

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Skrev studenten, Tog körkort, deltidsarbetade på café Fredrika, Dansade i ED..


3) FEM SNACKS DU GILLAR
Allt sorts godis, chips&dipp, glass.. tjaa det är väl det jag gillar, ogillar nötter och salta pinnar och sån skit


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL
1) Taio Cruz- break your heart 2) Beyonce- halo 3) Elliott Yamin- wait for you, 4) Imogen Heap- Hide and seak 5) Mange schmidt- glassigt .. =D


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Dela med mej till familj och vänner, köpa en najs bil, spara, resa, kasta ut allt från mitt klädskåp och fyll det med nya kläder och skor!


6) FEM DÅLIGA VANOR
1) Går runt i lägenheten och borstar tänderna (sara hatar det :P) 2) Gillar inte riktit att städa efter mej 3) shoppar för mer än vad min plånbok tillåter 4) stressar lätt 5) sitter alltför mycket på datorn.


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:

1) Shoppa 2) Träna 3) äta godis 4) vara med de jag tycker om 5) resa .. skulle kunna hålla på i evigheter!


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

1) kläder som Noolan säljer,förlåt. (anser de är för fina äldre damer ;) ) 2) marimekko kläder 3) kläder med blommigt mönster 4) lysande färger ex, en tröja i limegrönt 5) mommotrosor :D


9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Telefonen, datorn, mp3n, plattång, playstation

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:

De som vill, intressant att läsa andras intressen :)

Inga kommentarer: