torsdag 18 februari 2010

natt



God kväll på er! Skönt att det är kväll nu, har chillat ikväll och fått se systers förlovningsring :) den var superfin, en bred slät ring i vitt guld.
Mamma har slutat med sitt godisätande och satsar på blåbär/lingon/havtornsbär med grynost så jag testade det ikväll. Smakade helt gott nog, men inte med lingon, hatar lingon! Men med blåbär är det jättegott men röran låter faktist lite knasig och äcklig. Men grynost i sig själv smakar ju nästan inget. Men jag tyckte jag behövde något lite mer sött efteråt så jag lagade en glassportion med kinuskisås på också :D För nyttig kan man ju inte bli heller, det är ju bara tråkigt.
Nu ska jag se på lite desperate housewives. Prisonbreak season 3 är på nedladdning, yess bara 9 timmar kvar före det är ner :P Sen och sova, ny dag imorgon. Tentläsning och träning står på schemat för morgondagen. Kvällen är oplanerad. Sov gott folks! :)

Inga kommentarer: