onsdag 3 februari 2010

slut för idag

Skolan slut för idag. Fast M och jag ska på utvecklingssamtal om en timme så vi hamnar sitta här en stund till.( vi är inte störda, de vill bara veta hur vi tycker våra studier går =D ) Vår lektion var verkligen intressant, handlade om kommunikation. Alla har ett föräldrarjag, vuxenjag och ett barnjag. Beroende på situation och personen vi talar med så väljer vi omedvetet och ibland medvetet ett av dessa jag när man kommuniserar med någon. Läraren drog några exempel och man kom faktist på olika situationer där det märktes tydlig vilket jag jag hade och vilket jag den andra personen hade.
Efter utvecklingssamtalet ska jag åka hem och packa, sen snabbt till stan en sväng och sen hoppa på bussen, måste ta bussen 17.20 eftersom den tidigare bussen tar 2,5 h!
Sådär annars eftersom alla är så jätte intresserade kan jag berätta att jag håller på bli helt frisk! Tacka antibiotika! vilken lättnad, bara man hålls frisk nudå helst så jag får forstätta min beachträning ;)
Btw så spenderades gårkvällen @ Ollis med fina vänner, bra musik och dans! Det var trevligt. Bilder kommer upp senare.
Ha en fortsatt bra dag ni! :)

2 kommentarer:

ee sa...

längtar du till sommaren ? (:

Sabina sa...

Jaaaa att jag göör!! :P