måndag 15 februari 2010

monday

Hej på er kära läsare! :)
Sitter nu i datasalen i skolan och har slutat egentligen för idag men vi ska laga lite på ett grupparbete ennu före jag får gå hem. Lektionen var trevlig, alla höll föredrag om sin kommun (det var inte speciellt intressant måste jag påpeka men kulare än att höra på en lärare som talar non-stop iaf).
Jag är trött och har ennu mer tärningsvärk än igår, dessutom glömde jag mina springskor hemma. Lite otur för jag skulle verkligen behöva värma upp mina muskler tillbaka. Men mamma får ta dem hit till Vasa imorgon då hon kommer hit för att shoppa.
På onsdag väntar en trevlig engelskatent som jag måste läsa på idag och så ska jag se om min vän A följer med mej till gymmet senare, det är dagens planer.
Nu måste jag börja med grupparbetet. Ha en trevlig dag! :)

Inga kommentarer: