måndag 1 februari 2010

kväll i vasa

Kom hem för en stund sedan, har njutit av solarie, bastu och massage. Jaa de gillar jag! Skulle ha suttit bra med vin nu. :) Meen vad händer ikväll?
Märkte att min blogg har fått damp, texten om mej, blogginläggen, bilderna och reklam har förflyttat sig längst ner på hela bloggsidan! :o och vet inte hur jag ska få ändrat det eftersom på inställningar så visas det så som jag vill det ska se ut men inte sen här på sidan. men waewa det bryr ni er kanske inte så mycket om.
Imorgon eller på onsdag får jag mitt efterlängtade studiekort! Slipper iaf hem för studerandepris med buss då på onsdag, det är bra. Det är ju inte alla som har sista skoldagen på onsdagar så det är inte så många som åker till jakobstad då ;)
Nu ska jag sysselsätta mej med något, det är faktist lite trevligt att vara tillbaka i Vasa och inte ha mamma som går å på hela tiden och gör massa hussysslor, det är ju bra såklart att hon gör det, så att jag slipper. (förstoss är ju Anne här lite som en mamma =D )
bye bitches! :)

Inga kommentarer: