tisdag 16 februari 2010

framkallning


Nu har jag en liten paus i tentläsandet.. det gåår jaa sisådääär, har inte sådär jättemycke motivation. Skulle helst se en bra film nu och mysa, oooch få massage! Mina ben och mage är trötta från träningen idag eller egentligen, hela jaag är sliten både i huvudet och kroppen :D

Det är trevligt att framkalla foton och få dom i riktig form som man kan ta i och inte se på alla bilder på datorn, det känns så.. tråkigt helt enkelt. Men man glömmer bort att framkalla så det brukar bli en hel del när man en gång gör det. Dessutom när jag var dit så lag jag in usb:et i en såndär dator för självbetjäning så kom mannen som jobbade där bredvid mej och frågade om allt går bra, och jag sade jo, men han fortsatte endå att instruera mej , slutligen sade han att jag måste skriva in mitt namn så de vet vems kort det är, så när jag började klicka S.. A.. B.. så utbrister han i skratt och frågar om jag heter SAAB.. jag bara heh nej? Sabina! aijaa skrattade han och tyckte det var så kul.. som om jag inte hört det förr :D Sen dessutom då jag återkommer för att hämta mina foton ser jag att han har skrivat Saab ina på mitt kuvert.. soo funny! okej kanske lite då :P

Nej nu blev det här supärlångt! ska avsluta nu. Sov gott sött folk! :)

Inga kommentarer: