lördag 6 februari 2010

lördagsmorgon glimmar .. la la laa

halojah!:) Har ni det bra? jag kom just hem från gymmet, det var sååå härligt att träna!! Så otroligt skönt, tränade så att mina ben och armar bara darrade av mjölksyra efteråt, tills jag fick i mej en Gainomax. Hallonsmak, de är godast! Nu ska jag föna håret och sånt och sen blir det att fara och kolla lite på jaromatch, länge sen sist och så finns inte det så mycket att göra endå klockan ca 5 på en lördag.
Vet inte alls vad jag ska välja ikväll, chillkväll eller partheey? Måste fundera lite. Hursomhelst är Takida och spelar ikväll vid stadshotellet, men det lockar inte sådär jättemycket.
Igår blev filmen Killer theory kollad, ganska bra men lite B nog. Stod att det var en thriller men jag tykte folk blev mäst slaktad i den och det anser jag som en skräckfilm. Thriller ska vara spännande och skräckfilmer hemska. Visste ni att de flesta/alla skräckfilmer slutar dåligt och att thrillerfimler slutar oftast bra. Varför är det så?
Nu ska jag forstsätta här, chacha! :)

2 kommentarer:

ee sa...

okej !
låten som spelas när man kommer in på din blogg äe fett fin :*

Sabina sa...

Åh tack ska du ha,va kul att du tycker det! :)