onsdag 17 februari 2010

amarillolunch


Hejsan! Engelskatenten är över och kan inte säga att den gick bra, den var supersvår! men över är den iallafall. Fick också veta idag att jag är godkänd i finskatenten men de exakta reslutaten kommer först senare.
Direkt efter skolan åkte jag in till stan och kollade på nå halsband med mami och sen for vi till Amarillo för att käka, Alexandra och macken joinade oss också :) Hamburgaren var typ.. GODAST! jag älskar mat! okej jag låter som om jag skulle ha någon matfetish men finns det någon godare mat än Amarillos? tror inte det. Så nu är jag mätt och belåten och sitter i lägenheten och försöker vila lite, för halv 7 kommer mami efter mej och vi ska först på gym och sen på Bodycombat. Blir kul, länge sen sist jag var på BC. Ska kolla lite på The hills nu, byebye!:)

Inga kommentarer: