lördag 20 februari 2010

lördag.

Goddag! :) vilket fint väder idag förutom att det är skiiiiitkallt!! Nu får de ju nog räcka med denna kyla.. tror inte längre på detdär med globaluppvärmning. En ny istid tror jag är mera sannolik.
Jag har hunnit med mycket redan idag, varit ett varv till kokkola åså och träna till FC och klockan är bara 14.10 ( stolt över mej själv att inte jag sovde till 12:P ), ganska mycket folk och träna idag faktist.. kanske för att man inte kan fara ut och springa i dethär vädret. Tränade programmet som pappa gjorde åt mej idag (benen, armarna, magen och sprang) nu behöver jag mat fort innan mina krafter helt tar slut :)

Ikväll är det familjemiddag hos min syster och senare troligtvis utgång. Men nu ska jag gå och käka och läsa lite på tent. Tjadå! :)

Inga kommentarer: