onsdag 10 februari 2010

låång skoldag

Puuuuuh får jag nog säga nu! Har varit en lååång skoldag! första tre timmarna hade vi faktist riktit kul, hade övningar hela tiden, t.ex en övning var att vi skulle ställa oss i vår mammas förnamns ordning från A-Ö och dessutom blunda och utan prat. Intressant hur bra det verkligen gick, bara två hade ställt sig fel. Sen eftermaten väntade min dödsdom, jag tror jag aldrig varit så nervös! trodde mitt hjärta skulle hoppa ur mej. Men jag fick godkänt! :) Sen hade vi en lång föreläsning om missbruk.
Nu har jag lagat pasta med maletkött. Ska läsa lite finska nu sen och sen dra till gymmet. Ikväll?
Just råkade A bucka till sitt vinglas och allt skvättade på mitt tangentbord, yess.. min dator blir bara bättre och bättre :P
Men nu måste jag käka, skriver mer senare! HEJ! :)

Inga kommentarer: