fredag 5 februari 2010

arbetsdag

chaaao! Hur har ni det? Jag kom just hem, har arbetat sen klockan 11 idag. Kan lätt konstatera att pammy och jag har mycket bra lokalsinne i kokkola (erhm :D ) . Men det var en kul arbetsdag, sprang också snabbt in till Glitter eftersom P skulle köpa en födelsedagspresent, såg där några riktit snygga ringar, men jag lät bli att köpa dem,. nu ångrar jag mej. De skulle ha varit perfekta att ha fast ikväll! Men jag överlever. Efter att vi lagt in böckerna till Prisma så lunchade vi på abc, sökte nog typ genom hela kokkola efter en passlig restaurang som skulle ha haft nå bra fet biff men det fann vi icke :P.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen blir det mat hos min systers först. På menyn är Tacogömma, mums! något av det godaste jag vet! :))


Hoppas ni får en trevlig fredagkväll! bye bitches!

Inga kommentarer: