lördag 8 september 2012

New pants

Hej på er! :) Och förlåt för dålig uppdatering. Har inte haft tillgång till dator. Igår köpte jag nya träningsbyxor från Vasa! Behövde verkligen inte några nya kläder men kunde inte lämna dem i butiken efter att jag testat dem. De var heelt underbart sköna och fina, så de fick bli mina! :) Testade dem igår på lenkkin och det kändes inte ens att man hade några byxor på sig, och de andades bra.

Har idag varit och tränat på gymmet, då hade jag dem oxo - helt perfekta. Så de rekommenderar jag ifall ni är på jakt efter nya! Från Gina Tricot för 24,95€.
På gymmet drog jag först uppvärmning i 15 minuter, tränade sedan mage och armar i 45 minuter, därefter belönade jag mig själv med en stund i solariet. mmmmm :) Bra start på lördagen!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: