onsdag 19 september 2012

Keep calm and have faith

Har ikväll varit på Bodycombat, new release, såå kuul! Det har blivit så orutinerade träningar denna vecka när man har varit i Vasa, så idag kändes det extra skönt att få vara tillbaka fastän jag bara varit borta några dagar. När jag är i Vasa blir det också rätt dålig uppdatering här eftersom jag inte har med mig datorn.

Jaa, så har jag ju färgat mitt hår också!.. say whooot?! Jadå, men inget drastiskt, bara till brunt. Ville ha en snällare färg i håret nu till vintern när man blir blekare så man inte ser så livlös ut. Malena var snäll och agerade som min frisör, avfärgade först hela frillan och sedan satte vi i ljusbrun(?) färgning. Nästa vecka har jag tid till en riktigt frisör som ska få fixa i lite slingor och vad nu jag känner för.. så får se då vad det blir av min frilla..

Bye bye utväxt och blackhair! Now its gone! Whoppaa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bild Tack :D