söndag 30 september 2012

Eufori

Helou. Hur har er helg varit? Min har varit alldeles pörfekt. Igårkväll hade vi tjejkväll hos Emilias eftersom alla våra män var ute på fiske och hockey. Vi hade det supermysigt och lika roligt som alltid! Slutdestinationen var Stadshotellet och där var vi nästan till det bittra slutet. Efteråt åkte jag hem och fick krypa ner under täcket där R redan låg och sov. :)

Det är verkligen viktigt att man får göra något roligt under helgen där man får släppa tankarna om skolan, lärdomsprov och stress, och baara vaara. Hoppas på att lite skolmotivation kommer tillbaka till imorgon igen för en ny fullspäckad vecka.
Åh vad jag kommer njuta, vara lycklig, stolt, glad, skratta, känna mig fri - när lärdomsprovet är färdigt, inlämnat och godkänt! Sooom jag längtar till den dagen!


Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg outfit:)!! Strålande vacker syssan:)!! Å vad mysigt ni ser ut att ha haft! Mysig kväll! Kram syssan

Sabina sa...

Åå Tack Syster!! Va snällt! :) Jaa vi had de supermysigt! :) Vi ses på onsdag! :) kram