fredag 21 september 2012

It's weekend!

Heeeey!! Sitter och äter en stor frukost, laddar inför en dag med fullspäckat program! I morgongröten idag har jag vaniljprotein, rödavinbär och aroniabär samt lite äppelsylt! Aroniabären är jag inte så förtjust i men de är väldigt väldigt nyttiga så försöker ändå vänja mig att äta dem.
Dagen ska börja vid heta stolen hos kära tandläkaren. Och förhoppningsvis får jag antibiotika eller något riktigt smärtstillande för min envisa visdomstand. Har haft riktigt värk i tanden i 5 dygn nu så tycker det får räcka snart.




Hursomhelst, ska också tipsa om en bok som är läsvärd. Har inte själv läst ut den ännu men det är en välkänd bok och jag tror jag vågar rekommendera den. En självbiografi av Shy Keenan. Läs så får ni veta mer :)


Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

Saray sa...

Har kokat sylt på äpplen och aroniabär, sylten blir typ svart men smakar mest bara äpplen, då får du i dig nyttigheterna utan att grina.. :)

Sabina sa...

Ahaa.. tack för tipset! :) det ska jag testa.