onsdag 29 februari 2012

För fejjan

Dessa två härliga ting är nya i min sminkväska! Ett svagt beige läppstift och den bästa av de bästa mascaran : Extra Volume Collagene! Detta mascara använder jag varvat med Volume Million Lashes! De kompenserar varandra och man får långa svartsvarta ögonfransar! :)

Dålig uppdatering idag eftersom jag hamnade i jobb till kvällsskiftet vid Hemservice. Imorgon fick jag också ett kvällsskifte. Men säger inte nej till lite extra pengar!

Published with Blogger-droid v2.0.2

4 kommentarer:

Anonym sa...

varifrån och vilket märke har läppstiftet? :)

Sara sa...

Var har du köpt läppstiftet? Ett sånt behöver jag bestämt :)

Sabina sa...

Från Sokos Emotion tror jag butiken heter, i Kokkola! :) Läppstiftet är av märket We Care Icon!

Sabina sa...

Jag tror butiken hette Sokos Emotion, i kokkola. I köpcentre Chydenia Center! :)