onsdag 1 februari 2012

Magont

Efter jag slutade jobbet för idag drog jag direkt hem och direkt till simhallen för att träna och simma. Cyklade 15 min, sprang 30 min och simmade 20 min. När jag kom hem fick jag så himla kraftig magknip så jag fick ligga i fosterställning en stund och sen gick det över. Men det är inte första gången, det händer nu som då men jag fattar inte vad det beror på. Jag hade ätit ordentligt innan, inte för nära på och ingen vätskebrist. why? De beror kanske av den gamla gubben på springmattan bredvid som släppte sig så det luktade fisk och vitlök?

Hursomhelst ska jag nu fortstätta ladda tillbaka batterierna med min extremt goda kycklingsallad! :) GOODNIIIGHT, SLEEP TIGHT!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tränar också vid simhallen och jag får jämt kraftig huvudvärk efteråt.. mögel månne?? Jag dricker och äter bra före och efter så det kan inte bero på det. Mystiskt.

Sabina sa...

Jassåå, verkligen mysitiskt! Helt omöjligt sku de ju inte vara om de fanns mögel där så.. hmm.

Elin sa...

Magkatarr? När ja hadd de fick ja alltid kramp efter träning. Fast de e ju upp i magsäcken...

Sabina sa...

Aijaa.. ehh ou nou de vill ja inte ha! Ska man ta nå prover eller ti sjukhuse fö ti få veta om man sku ha de? usch vill int :)