måndag 27 februari 2012

NIKE Tight fit

Hej på er! Idag är första lediga dagen av sportlovet. Började dagen med en powerwalk med syster. Och ikväll blev det 20 minuter uppvärmning på springmattan och därefter Bodycombat. Så nu är mina ben mörbultade!
Justde, skaffade gymkort till Sportis idag! Tänkte att jag skulle testa det gymmet nu en gång och så är det cykelavstånd hemifrån så det passar bra när jag ändå kommer cykla till praktiken, så kommer jag inte vara beroende av någon bil för att slippa till gymmet!

Måste också rekommendera mina nya NIKE träningsbyxor! Är supernöjd, de satt som en smäck och man behövde inte dra upp eller rätta till dem under hela träningspasset! Finns i de flesta sportaffärer, jag köpte mina från Sportia i Vasa, för 45€!


4 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Exakt ett pa sånde sko ja måst ha å! Fansta int i nan åv sama märk som va hejl lang? Sko vila ha dömde om int man bööva dra upp döm i reve hejla tidin ;)

Sofia sa...

Checka min blogg! Du e taggad i Blog Award ;) Hehe

Sabina sa...

Jaa di e sopäbra! De fanns no ett par hellång men di va som utsvängd där ner å de tycker int ja om då de fladdrar då man ska träna :)

Sabina sa...

Hih, ja vejt men måst ta lite tid å tänk vad ja ska skriv :D