torsdag 16 februari 2012

Olustig

Hej på er! Känner att jag har lite bloggtorka just nu även om det händer mycket. Idag var jag några timmar på mitt nya inhopps/deltidsjobb! Ska bli såå intressant och spännande att få arbeta med det jag verkligen utbildar mig till! Ser framemot det. :)

Mycket att fundera på just nu i och med flytt hem nästa vecka, presentation av min familjearbetsPortfolie, arbeten hit och dit och annat. I brist på annat att skriva kan jag länka er till SyrransGarderob (sabinaass heter jag där) där jag har laddat upp ett tjugotal klädesplagg, men några har redan gått åt, men mera kommer för varje dag! :) Speciellt skor!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Int hittar jag dig fast ja söker! (är jag dum?)

Sabina sa...

Ne du e int dum, ja hitta int me sjölv då ja testa! :D men man sir ju efter ett plagg vem som lagt upp de å om de står mitt namn där så kan man tryck på de så kommer du ti alla mina plagg! :)