måndag 13 februari 2012

Dagen före kärlekens dag



Hej på er! Idag har jag hunnit med mycket. Måndagar har ju en tendens att vara fyllda med måsten. Började med ett tandläkarbesök, sen besöka min syster och leka lite med hennes små pojkar. Därefter blev det bilfärd med Tanja till Vasa för att färdigställa vår kreativa skoluppgift. Nu har jag varit på en lenkki och i duschen så nu får jag äntligen andas ut. :)

Nu ska jag påminna er alla som kanske, men troligen inte, missat att det är Alla Hjärttansdag imorgon! Så skoj!Det är kul med en dag som ska vara fylld av lite mer kärlek, omtänksamhet, vänlighet, glada leenden och snälla ord. :) Jag tycker alla ska anstränga sig lite mer imorgon och verkligen försöka visa de man tycker om hur mycket de verkligen betyder för en! För vanligtvis tar alla allt förgivet och det är något man verkligen inte borde göra, utan uppskatta och ta vara på alla man har runtomkring sig, för ingenting finns för alltid.

Sovgott! :) Mer kärlek till folket! :)

Inga kommentarer: