måndag 20 februari 2012

Full fart

Idag tror jag har haft den bästa måndagen. Ledig från skola och jobb. Började dagen med en springrunda, sen och simma med min syster och tvillingarna. Efteråt kom min andra syster också till mitt på besök och jag gjorde en stor hög av plättar som vi åt med jordgubbar,blåbär och grädde! :) Såhär borde varje måndag vara!
Men imorgon drar jag tillbaka till Vasa för min sista vecka i lägenheten. Det blir fullt öös hela veckan med jobb, skola och städning och packning av hela lägenheten! Men jag älskar när det är fullt på schema och man känner att man går framåt med saker och ting! :)
Önskar er alla en mysig kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK för igår kära syster:)! D gör vi snart om igen:)! Lycka till m allt denna vecka, hoppas d löper bra:)! Här dröms d om en. Ikea resa, men att få gubben med på samma noter?... Nu ligger liile O i famnen o sover, mysit:)! Kramkram, sysssan

Sabina sa...

Jaa absolut vi gör de om snart igen! :) Joo här går de nog undan, ska böri me skolarbete nu :) de låter mysigt joo! :) Kram ha en bra vecka!