torsdag 9 februari 2012

Fixat och klart!

Gokvääääääll alla!! Vet ni vad? Jag har ENDAST 3 SKOLDAGAR kvar innan sommaren! Men har ju som sagt praktik men det brukar ju oftast vara lite trevligare att vara och arbeta och lära sig nya grejjer! :) Hoppas också jag får mina önskade praktikplatser också, nämligen Aurorahemmet och Familjearbete i Jakobstad! :)

Och sen en TILL SAK, sommararbetet är kirrat och klart!! Ett litet telefonsamtal var det enda som krävdes för att få jobb för hela sommaren! :) Fint. Nu behöver jag inte oroa mig för att vara pank i sommar.

Och slutligen så får ni inte se mitt fina klädköp idag eftersom jag har tränat, sitter nyduschad och osminkad och röd i fejset och tänker inte sätta på mig mitt nya plagg och börja fota.. jaja okej ni fattar! Så det får ni se i helg istället, jag förstår ni väntar ivrigt och håller på spricka av nyfikenhet men jag ber er hålla er lugna och bara vara förstående. Jaajaaa jag har riktigt torr humor idag och tror jag ska lämna bloggen ifred resten av kvällen innan jag förlorar alla läsare. Nej, Hej hörni ännu en sak, mina bloggläsare blir bara fler och fler och jag börjar riktigt undra vem som egentligen sitter där på andra sidan skärmen och klickar sig in på min blogg! Skulle vara superintressant att veta vem ni är, men som vanligt brukar alla vilja vara superuberanonyma på internet för TÄNK om NÅN visste JAG är på denhär och dendär bloggen, shiiiiet asså. Så jag får väl bara leva med ovissheten om vem DU är.. SÅ BAJBAJ GONATT Å HEJ!:)

PS. OMG vilket äääääääändlöst inlägg -___-

3 kommentarer:

Milla sa...

Hej hej! Tänkte bara berätta att just jag läser din blogg! :)

Sabina sa...

Hej! :) Åh så roligt att höra, och alltid intressant att få veta om nya läsare! :) Trevlig helg! :)

Milla sa...

Det har du så rätt i! Tack detsamma! :)