tisdag 28 februari 2012

Fram med saxen!

Godmnorgon på er! Vilket heeeeemskt väder ute! Värsta snöstormen!! Snö upp efter fönstren och stora drivor överallt! Idag är nog en sån dag då ingen borde vara tvungen att gå ut.

Men idag kom dagen då mitt hår ska klippas. Har tid om 1 timme. Har sovit oroligt nu några nätter eftersom jag är så nervös för hur jag ska klippa det :D Så vet faktiskt inte hur mycket jag vågar ta, med det växer ju alltid ut igen, så det är ju en tröst ifall jag inte passar! :)

Trevlig dag till er! :)

2 kommentarer:

Saray sa...

De blir no bra! Ta snäppet mer än du vågar! Det lönar sig, annars kommer du kanske i efterhand tänka att, jaa.. jag sku nog ha kunnat ta lite till. VÅGA - dagens ord! :) Btw, skittomt utan dig här i butiken. :( <3

Sabina sa...

Hih, ja tog myki men ännu har ja nog mycke hår kvar :D Åh, tråkit :/ va in i fredags å kolla den nyinkomna leveransen, ja sku ha vila ha allt men höll mej :D Men funderar no hårt att köp ställningen! :) Ha de bra! <3