söndag 22 januari 2012

Söndagar

Igår blev det en trevlig kväll med tjejerna! Ibland behövs det inte mer än några underbara typer att få sitta och prata med.
På söndagar får jag alltid en inre stress, jag vill hinna med mycket roligt samtidigt som jag bara vill njuta och göra ingenting alls. Men tanken på att måndagen närmar sig och en vecka fulllllll av skolarbeten gör att jag inte riktigt kan glädjas fullt ut av denna lediga dag. Däremot njuter man desto mera av helgerna när man har mycket To do på vardagarna. Och allt kan ju inte vara roligt och dessutom så kommer jag ju lite närmare min examen för varje skolarbete, så något gott kommer det ju ur det iallafall! :) Positivt tänkande här Javisst!
Önskar er alla en lugn skön söndag! :)

3 kommentarer:

Josephine sa...

HEej! tatueringen som du gjorde längst ryggraden, den som betyder: (you never walk alone) gjorde det ont? hur lång tid tog det att göra den?

Sabina sa...

Hej Josephine! Det gick inte att kommentera i din blogg så jag svarar här. Jag tyckte nog det tog sjukt men inte en sån smärta som man börjar gråta för utan mer att man biter ihop eller vill knipa någons hand! :) Det tog ca. 15-25 minuter att göra den!

Anonym sa...

Okej, tack så mycket för svaret :) den var sjukt fin och funderar på att göra en sån :)