tisdag 3 januari 2012

Jullovet led mot sitt slut

Och så var det Jullovet slut och jag har varit på jobb hela dagen. En jobbig sådan dessutom. Allt i butiken, varje litet smycke, varje klädesplagg, allt på väggar och allt under hyllor skulle inventeras. Men jag kom rätt långt på 8 timmar så imorgon blir jag förhoppningsvis färdig till slutet av dagen. Man märker att man inte längre skriver särskilt ofta med penna och papper nuförtiden när man får kramp i handen och fingrarna blir styva! :D
Efter jobbet kilade jag i alla fall hem till lägenheten och startade ett träningspass. Nu ska jag se om det kommer något på Finlands skitkanaler eftersom jag såklart har glömt tv-digikortet hemma Jei! :)

Men jullovet, själva Julen och Nyåret blev i alla fall helt perfekt för min del så nu kanske man borde åtminstone ha krafter att orka till sommaren! :) Hade ni en bra jul?

Inga kommentarer: