måndag 9 januari 2012

Kall lenkki

Var just ut på en 1 timmes lenkki och det var s k ö n t ! Kallt men friskt! :) Benen var röda i duschen, så imorgon tror jag jag behöver ett par till kalsonger, de har också väntat kallare nu igen :/ don´t like!
Börjar med en lite nyttigare period nu en stund framöver också, har blivit alltför mycket gott under julen, så nu återgår jag till min godisdag och minskar på den goda ölen några veckor framöver! :) Det är ju faktiskt bara 5 månader innan man ska ta på sig bikini! shiet.

2 kommentarer:

L sa...

Sabbi de fyra sista raderna innebär onödigt tänkande. De e inte värt de, o bikini passar du nog så bra i redan. Hoppas allt e bra! :)
Kram :)

Sabina sa...

De har du nog säkert rätt i, men känner de ha blivi lite vääl myki skräpmat och öl nu så i några veckor iallafall lite ränsning åt kroppen me vanli husmanskost å sånt :) Hoppas allt e bra med dig meed vännen min! Kram!! :)