måndag 16 januari 2012

intensivmåndag

Måndagar har en tendens att bli stressiga, jobbiga och full av program. MEN idag hade vi lyckan att få sluta 1,5 h tidigare från skolan och man bara "WÖHÖÖÖUUUU!!" tills nån säger att vi istället kan arbeta på vår hemtentamen. -__- Jahapp.. Så då gjorde vi någonting nyttigt av de timmarna istället genom att arbeta på den i 3 timmar. Bra var det, vi hann med mycket!
Efteråt for jag för första gången och testade på gymmet vid simhallen! Tränade i gymmet 40 minuter och efteråt for jag och simmade i 30 minuter, nu är man skön i kroppen! Men lite solarietid däremot skulle inte vara helt fel, för det är inte speciellt snyggt att ha samma färg som en nyfödd mus. Man skiner lixom ikapp med snön..
Nåja, tillräckligt skrivet. TackOchHej! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en bra vecka i storstan:)! Imorgon redan tisdag;)! Förebilder e d människor som gör saker med hela hjärtat, älskar, skapar, o är:)! Dom som värdesätter varje stund tillsammans:)! Sköt om dej gumman! Nati natt! Kram syssan

Anonym sa...

Är du egentligen blondin eller brunette? :) Och hur ofta färgar du ditt hår?

Sabina sa...

Syrran: Jaa de har du rätt i! :) Tack desamma syrran! :) Ses om några dar! Kramar! :)

Anonym: Jag är egentligen mörk/halvblond?.. men nu vet jag inte riktigt var jag egentligen har eftersom det är så många år sedan jag hade min egen färg. Jag färgar mitt hår cirka 1 gång i månaden då den fina ljusa utväxten börjar skymta till! :D