tisdag 10 januari 2012

Fråga

Anonym sa...

Hej! Ville bara fråga var du bruka göra din presentationsbild? Den du har högst upp... har du någon skild hemsida eller hur gör du? :) tack på förhand!

Svar: Hej Anonym! Tack för din fråga!:)
Jag vet inte hur andra gör det men jag gör min presentationsbild på Paint! På Paint så klipper jag till bilder och skriver, och färglägger. Sen sparar jag den bilden, som alltså finns på Paint, på datorn och sen går jag via bloggen på Utforma, högst uppe till höger där nära du loggar ut, och sen på redigera Rubrik, där du kan skriva ditt namn osv.. så tar jag på Redigera Rubrik. Sen kommer det upp en ruta där det står Konfigurera Rubrik, och sen där står det Bild, och sen lägger jag till bilden som är sparad på datorn! :) nånting som lämnade oklart? så kan jag försöka förklara pånytt! :) Tackochhej!:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Jag tror jag förstod :)