tisdag 17 januari 2012

Ny jacka!

Och så kom dagen då jag bröt mitt nyårslöfte.. köpte en vinterjacka från Top Sport. Men jag bara MÅSTA för den kändes som ett duntäcke runt en och var riktigt snygg på! Så jag var lixom tvungen helt enkelt! :)

Dessutom var jag nog oxo värd den idag eftersom jag har arbetat förmiddagen vid SevenRoses, sen och tränade och å simmade med Sarro, därefter direkt på en 2 timmars föreläsning om ett mödra- och skyddshem här i Vasa. Så full fart hela dagen! Den sista timmen av föreläsning kunde jag dock inte tänka på något annat än mat för jag höll på att dö av hunger och började få kannibalismtankar, och DÅ är man hungrig! :D Men nu har jag fått i mig mat och är på lite gladare humör igen! :)
Sovgott kära läsare! :)

Published with Blogger-droid v2.0.2

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser ju snygg ut:)!! Verkligen fyndet du Hjo;)!... Här blev d en promenad med min säkert snart fem åriga jacka!...ha en fin dag:)! Kram syssan

Anne-Lie sa...

jag hör ba bortförklaringa ;)

Sabina sa...

Syrran: Jaaaa-aa! :) den e no bra! :) haha jaa gö de! desamma!Kram :)

Anne: Neee neee! :P