tisdag 8 juni 2010

Springtur

Såja, så var man här igen, men datorn är på service och är planerad att fås tillbaka på fredag jihu! :) Dagen har varit fullspäckad, arbetsdagen gick riktit bra och efteråt gjorde jag lite ärenden i stan och sen och gratulerade Lotta som fyller hela 20 år idag!! Grattis sötnos!! :D Efteråt lekte jag lite med Robin och sen blev det en lång springtur, har inte tränat på flera dagar så det var riktit skönt och behövande! Fick riktit såndär flow i springandet och jag bara njöt av solnedgånen och den friska luften, åh vad härligt att springa i sommarväder som dock inte är föör varmt!
Nu ska jag ta det lungt en liten stund och sen tillbaka till sängen och ta upp min skönhetssömn. Sov gott ni! :)

2 kommentarer:

Lotta sa...

tihi, tack igen gulleeeeee :) <3 <3

Sabina sa...

:)) <3