fredag 11 juni 2010

Äntligen helg!

Chachaa bloggen! Äntligen helg säger jag!!! Äntligen! jag är så trött av jobbet denhär vekan, då man är ovan att arbeta varje dag, men nästa vecka lär gå bättre när jag kommit in i rutinerna. Men då igen har jag från måndag till söndag arbete, altså hela veckan och endast onsdag ledig då endå alla andra arbetar, booring men så är det nu bara, ingen vits att klaga. Glad för att ha fått arbete på hemservice endå! :) och många nya människor har jag fått lära känna.

Nu kom jag just till Robins, men han är inte hemma :P Han är påväg hit från villan, sen blir det troligtvis att fara å fiska, eller till stan på en "öl" fast jag inte dricker öl :P eller kanske nånting annat, får se vad som händer.

På morgondagens schema är att fixa mammas hår till ett bröllop hon ska servera på och på kvällen troligtvis och fira Lotta :) Men resten ligger öppet. Nu kom Robin så nu ska jag sluta. Ha en bra kväll! chadå!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

JAG e ledi på onsda !! Vänt lite, ja e ledi varje dag :D ja kan va din lekkompis då!

Sabina sa...

haha.. du din..!! vi hörs! :))