söndag 13 juni 2010

kokosglass och bröllop

Har varit och ätit kokosglass på torget just (skitgoo!) och efter makuunigodis och kebab, precis som det skall vara på en söndag. Härligt väder där ute men det blåser lite. Strax ska vi se film, för fotbolls VM orkar man ju inte se på, blir nog för långtråkigt med VM hit och dit. Lika som med sveriges Victoria och Daniels bröllop, jag tycker de har alltför mycket om det. Vem bryr sej sådäär mycket om exakt hur de känner och vad som händer varje minut? Okej om de visar i helhet om bröllopet men varje dag på tv och tidningar så står det hela tiden något om dem, blir alltför mycket uppmärksamhet om ett bröllop tycker jag.

Men en sak är konstigt, hur kan helgen gå så fort? Är det verkligen så att tiden går snabbare när man har roligt? Jaa.. känns som jag fick helg just, och redan imorgon måste jag upp tidigt igen för jobb. Är redan lite nervös inför nästa helg sarbete eftersom det kommer vara så många nya klienter som jag ska till, hur ska jag minnas allt vad jag ska göra hos vilken klient? Men det går väl nog tror jag, hoppas jag. :) Nu ska ja dra, tjingeling!

2 kommentarer:

Anonym sa...

en boll kokos och andra choklad eller jordgubb! pröva det, sååå gott! :)

Sabina sa...

Ahaa, det ska jag! :))