torsdag 10 juni 2010

Fullt upp

Jobba jobba jobbaa.. jaa de blir dåligt med uppdaters när man jobbar hela dan och sen int har nån dator som fungerar men imorgon är det fredag och då får jag förhoppningsvis tillbaka en fungerande dator! :) Det är ju superhett idag! och jag har cykel till arbetet, det är förstoss bra men det blir så varmt att cykla och stressa. Ska idag ta en powernap då jag kommer hem och försöka hinna emd en lenkki. Skönt med helg snart.

Igår träffade jag söta Pääm och var och kollade på Robins match, haha den var lustig, spelarna skrek och svärde åt varandra om något löjligt :D
Nu måste jag sticka, ha en fin dag! Sola inte för mycket, min bruna har farit bort för länge sedan och det ser ut smo jag aldrig sett solljus tidigare :P och solarie känns lite onödigt hasseri just nu.

PUSSHEJ!

Inga kommentarer: