måndag 7 juni 2010

morgon-->kväll

Från morgon till kväll.. steg upp ett x antal gånger eftersom jag lag mej ner för att "vila lite till" och somnade igen, sen var jag på andra skedet av körkortet, lärde mej massor nytt, förstår nu varför man har andra skedet, kul var det också! :) sen en sväng till loppis och ordnade mitt bord och sen och äta lunch med R :) Sen hade jag kvällskifte i arbetet 15.30- 22.00. Nu är jag trött!! Men som tur fick jag vara med Jenny på kvällskiftet och så fick vi ha bilen så det var kul :)
Nu äta lite mat och sen blir det att ta natten och sen stiga upp igen för morgonskifte. Men som tur är jobbar jag må --> fre denhär veckan och har helgen ledig! jej! Obs, påminnelse till mej själv: för dator imorgon till service för allt i världen!!! Tack och hej, sov gott! :))

Inga kommentarer: