tisdag 1 juni 2010

Café, Hemservice och dålig uppdatering

Hej kära läsare, åh vilken dålig uppdatering det har blivit, verkligen värdelöst! :P Men min dator fungerar inte längre och jag har absolut inte haft en sekund över för att föra den och byggas eller köpa en ny. Suger fett! Hamnade i arbetet idag och de meddelade med verkligen kort varsel, ska också vara vid café Fredrika imorgon och på torsdag börjar jag på Hemservice, det blir verkligen superspännande! Jag som trodde jag skulle få vara ledig hela veckan, men pengar rullar in på kontot istället, det är bättre! ;) Har också haft fullt upp med att fixa mitt loppisbord som jag tänkte arbeta med denhär veckan eftersom jag trodde jag skulle vara ledig, men nej nu har jag bara massa extra arbete :P Men det är kul att sälja saker, säljer kläder, skor och väskor.

Nu sitter jag hos syrran och ska äta en mockaruta, sen dra till Robins och pussas lite, vi har vår ½ årsdag idag :D haha. Har också träffat Sara idag som kom hem från Cypern igår, hon var så brun och söt! fick en trevlig liten leksak av henne, tack söta du! :))

Hoppas ni har haft det bra, ska försöka uppdatera så ofta jag kan! CHADÅ! :)

1 kommentar:

Sundströms ZOO sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.