onsdag 30 juni 2010

idé?

Min lenkkirunda var så skön, lagom varmt och lagom soligt ute. Men musik är ett faktum för att jag skall kunna springa bra. Om jag inte har musik så börjar jag känna efter i kroppen omedvetet hur det känns och om det känns tungt nånstans och då blir det också alltid tyngre. Men när jag lyssnar på musik så hör man bara på låtarna och benen springer av sej själv, och så är det så skönt när en riktit bra låt kommer, då känner jag bara hur adrenalinet och energin pumpar ut i min kropp och jag lixom får en kick, så härligt! Har ätit och sitter nu och kollar nått på teve, alla vänner har arbetet imorgon eller så är de nånstans just nu och Robin har haft match och mamma o Kaj är i sverige, så nu är jag ensam ikväll, konstigt, är nästan aldrig ensam, men man måste kunna vara det ibland också och ibland är det rent av avslappnande och skönt för huvudet. Men redan imorgon kommer de hem så jag tänkte laga mat tills det, men jag vet inte vad. Har ni några bra förslag på något riktit gott men som inte tar flera timmar att göra? :)

2 kommentarer:

Annika sa...

jättefin blogg:)kul at läsa om någon mer som tycker om att springa:)

Sabina sa...

Tack! :) aa det är superroligt! (: